Gubbar och thailändskor

Igår var jag på byns lokala pizzeria, där de för övrigt har restaurangservice med menyer och beställningupptagning vid borden. Det gillar vi. När jag nästan hade ätit klart kommer det in tre äldre herrar, ja 55-60 år. Gubbar skulle jag vilja benämna dem, för de betedde sig inte som herrar vill jag lova! Tur var väl att jag nästan var klar, annars skulle det inte blivit mycket ätit.
Alla tre beställde plankstek, om det nu har med saken att göra...sen sätter de igång med sitt samtal om Thailand och dess kvinnor. De sitter alltså helt öppet, utan minsta lilla skam i kroppen, och berättar om sina sexuella kontakter i Thailand. För kärlek är det iallafall inte.
Det värsta av allt är att dessa gubbar faktiskt inser att de blir lurade av dessa smarta "affärskvinnor". En av gubbarna berättar att han bränt 25 000 på väldigt kort tid, men han skulle ALDRIG skicka pengar eftersom dessa kvinnor bara ljuger om att deras mödrar behöver pengar till operation och liknande saker.
Jag som tycker att deras samtalsämne är opassande på en pizzeria där det sitter barnfamiljer och äter, håller nästan på att gå i taket. Blir tvungen att bita ihop rejält för att inte resa mig upp och läxa upp gubbarna, men jag är tyst enbart för att mitt sällskap inte ska behöva skämmas.

Jag säger inget om att de här äckelgubbarna åker till främmande exotiska länder och snuskar sig, men låt mig vara ovetande! Seriöst...hur normalt är det egentligen att en vacker, ung kvinna väljer att vara med en snuskig, ful gammal gubbe?? Det är människohandel på hög nivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0