Här kommer en till Ullis! Enbart för din skull;)

Ja vad hände i natt då tror ni? Var jag i en galleria och blev sen jagad av invandrargäng? Ja precis!
Första drömmen (fram till 6.30) handlade om att jag var på en galleria och hade av nån anledning inga skor på mig! (Allt är Jimmys fel antar jag), men jag går i allafall in på en skoaffär för jag kan inte gå ut i snön utan skor. Har dåligt med pengar också, så jag hade väl funderat på ett par flip-flops, vart man nu kunde tänkas hitta såna mitt i vintern. Affären jag hamnar i är rätt exklusiv och man får hjälp med allt av personalen. Det är redan en äldre man där, hans fru och deras dotter. Och vad hittar jag där mitt på golvet!? Mannens skor! Som klippt och skurna för mig! Det sjuka i allt det här är att det är gamla, slitna gubbkängor. Säkert i storlek 44 eller nåt. Men jag tycker på nåt sätt att jag har gjort världens kap. Så jag snor alltså dojjorna av gubben!!!
Ni kan ju tänka er va tungt det var för mig att släpa runt på de där båtarna, skitstora och luktade antagligen väldigt illa också. Men jag var nöjd och glad! Senare i drömmen uppdagades det att jag stulit dem och alla var arga, men det är inte relevant just nu.

I nästa dröm (efter klockan 8) så var jag på Birsta City. Där springer tre invandrarkillar runt och förpestar min tillvaro. De försöker ta min mobil, och sen spårar det ur totalt när de försöker bita mig i låren...varför drömmer jag sånt här? Det hela slutar med att jag flyr ut på parkeringen och hoppar in i en stor och fräsch mercedez. Där sitter jag alldeles ensam, när jag råkar trycka på en knapp och inser att bilen ju har hi-jackers! Snacka om coolt! Ska fråga Jimmy om han inte kan köpa en bil som har det. Hur som helst så slutade det med att invandrarkillarna kommer och puttar på bilen så den rullar nerför en backe och hamnar i ett dike. Menlös dröm, men ändå...'

Kommentarer
Postat av: Ullis

Suck, pust å stön.... på natten ska man passa på att VILA så man orkar med morgondagen. Du kan ju inte vara ute och springa hela nätterna heller.
Tror du att man kan skylla på fullmånen, och dess krafter?
Annars kanske det är dags nu :)) DAx för en KROGSVÄNG med ULLIS, så du får springa av dig ordentligt...

2008-01-24 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0