Ny dag

Som ni ser så överlevde jag gårdagens sjukhusbesök. Det var ju som sagt inget större ingrepp och det tog ca 20 minuter inklusive bedövning och av-och påklädning. Men det är aldrig roligt att ha obehöriga petandes i de regionerna. Förhoppningsvis har min läkare petat klart där nu= inget mer petande för någon!

Jag mår superbra och har bara lite ont i magen då och då. Jag kanske kan dansa på borden ikväll ändå...? Neee, det är kanske dumt att utmana ödet. Så om nån ser mig på ett bord, snälla! Plocka ner mig.

Ska iaf bli trevligt att få lämna hemmet för en kväll utan barn, och bara vara Anki. Umgås och slippa tänka på hungriga magar och tunga blöjor. Bara få tänka på sig själv för ett par timmar.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag hoppas verkligen att du får en kanonkväll ikväll - tänk bara att det ska vara VARMT ikväll, helt otroligt underbart. Synd att jag inte är ledig imorgon, för då skulle jag ha kunnat hänga på :) Men men, nästa år kanske... Jag VILL ju gå i helgen också jag, det är ju FÖRSTA året som lilleman inte fyller år mitt i gatufesten, men man ska ju ha stålar oxå.

Ha nu en RIKTIGT rolig kväll/natt och hör av dig imorgon bitti... Hälsa alla från mig =) Ser du nåt snyggt, så hälsa lite extra från mig och ta deras nummer + foto så kan jag välja å vraka sen asg

2008-07-02 @ 12:29:21
URL: http://ensammamamma.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Jag skall lyfta ner dig från bordet om du inte lyckats lura mig dit också :)

2008-07-02 @ 13:49:11
Postat av: LogLady

Ullis: Jag lovar att skicka MMS om jag hittar nån goding åt dig;) Eller så ger jag dem helt enkelt bara ditt nummer så får de skicka MMS själv, hahahaa. Tänkte försöka ha en trevlig kväll och njuta. Du får ta igen det här på Drakfestivalen istället :)

2008-07-02 @ 13:54:36
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Elin & Odin

Hoppas du får en härlig, trevlig & rolig kväll! Röj lite från mig med.

2008-07-02 @ 18:39:59
URL: http://odins.blogg.se/
Postat av: totti

hihi, läste din blogg nu "bara vara anki" haha åsså pratade vi bejbysar. ;)

2008-07-02 @ 22:43:52
Postat av: Mz Blond

Hoppas du mår bra idag ;)

2008-07-03 @ 15:51:04
URL: http://thecookie332.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0