***

annkhotmail.comristinasberg@
Alla sätt är bra utom de dåliga, som Mamma skulle ha sagt.

Idag har jag varit och kikat på minibebis. Väger 2300 gram eller var det så mycket som 2400 gram? Hur som helst så var hon pytteliten. Men det är väl inte så konstigt med tanke på att hon inte ska födas förrän om drygt två veckor.

Men gud så lite jag har att tillföra er nu, kära vänner. Tyvärr har det inte hänt så mycket i mitt annars så spännande och intensiva liv, ja förutom att Jimmy vill börja idrotta med mig. Det ni!


image23

Fascinationen över det mänskliga psyket är stor. This is Mr Gein.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha... Idrotta med dig :) Är det så man kallar det nuförtiden...? Sexgalning!! ;)

2008-03-06 @ 19:58:17
URL: http://ensammamamma.blogg.se
Postat av: Log

Men ULLIS! Tror du skulle behöva dig en omgång. Tror du att ALLT handlar om nakna kroppar?;) Nä, han ville idrotta på riktigt!

2008-03-07 @ 08:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0