3 dagar...

...say no more...

My gosh! Såg på "Körslaget"  förut. Var ju skoj, men hallå!!! Markoolio!!! VARFÖR? Varför ska allt vara så jävla roligt jämt, kan den pojken inte ta nåt på allvar? En kör med muppar. Jätteroligt att han ger de chansen att få vara med på tv, men det här var väl menat att vara ett halvseriöst program?

*Fick ett sms förut, gick knappt att förstå innehållet*

Nu har jag nog inte tillåtelse att sitta ner mer, Jimmy vill nog ha mig på köksgolvet.
Alltså, att jag ska hjälpa till.

*3 dagar...suck* ...Snart dags att ta tjuren vid hornen...


Kommentarer
Postat av: ullis

3 dagar vadå? Vad har jag missat nu?

2008-03-29 @ 23:08:31
URL: http://ensammamamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0