Min farmor

Fick ett sms av en utvald vän igår (känn dig speciell:)). Hon hade träffat min farmor på Lindex! Visst tänker ni, vad är det med det? Ni har säkert unga och fräscha föräldrar, men mina är nästan döda tänkte jag skriva. Men min sk pappa fyller säkert 65 i år. Så farmor är inte pur fräsch. Tror att hon fyller 100 när som helst.
Så hon hade alltså varit på Lindex och handlat, antagligen med min faster. Det är faan inte illa.

Jag är fortfarande lite smått upprörd över resultatet av utmaningen.

Fredagkväll. Antar att jag inte slipper Let´s dance. Sonen sitter redan bänkad framför tv:n. Skulle vilja ta en liten slurk ur Bailey´sflaskan som står i matkällaren...men men...

Kommentarer
Postat av: stanislav

Har du tänkt på att du klagade på min humor.. sen visade det sig att du har samma humor.. :P

2008-03-14 @ 21:02:00
URL: http://stanislav.blogg.se
Postat av: Log

Men det där tycker fan ALLA är roligt! Jag vidhåller att du har sugig humor. Jag väntade mig att det här skulle komma, men det tog längre tid än jag väntat mig:)

2008-03-14 @ 21:33:26
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: Jenny

Utvald hihi
Här sitter man o fnissar för sig själv å va händer??
Jo ja missar tiden på tradera, där ja skulle buda :-(
Kan inte skylla på nån annan än mej själv när ja så måste läsa lite skoj.
Var väl inte meningen att ja skulle ha´t å de va inte första gången ja missa... å lär väl inte bli sista heller kan tänkas
Men du, vi får ta o ses o prata lite om din farmor nån da. Du måste ju höra på hurtgumman inte långt till 100 där heller :-)

2008-03-14 @ 22:45:37
Postat av: Log

Hahaa, Jenny! MISSADE DU TIDEN? Tok:) Ja absolut måste vi ses igen, jag är less på att bara se Jimmys ansikte hela tiden:) Kul med lite ombyte.

2008-03-15 @ 07:46:37
URL: http://www.loglady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0