Nytt inlägg.

För att behålla min nyfunna vän, Tågmamman, lägger jag ut ett nytt inlägg. Har egentligen inget att skriva, men jag gör det ändå.

Min dag i korta drag:

*Vaknade 7.31, då hade jag snoozat i 45(!) minuter. Bråttom som FAN att väcka sonen, få i honom frukost och borsta tänderna. Iväg med honom till skolan.

*Babysång 9.30, innan skulle jag hinna duscha eftersom jag inte orkade igårkväll. Så mellan klockan 8 och 9 sprang jag runt i huset som en galning, bebis var också vaken. Ni som har barn vet hur det kan vara, man hinner inte med allt. Så eftersom jag inte hunnit sminka mig eller nåt så känns det som att jag lika gärna kunnat låta bli att duscha :P

*Direkt efter babysången skulle jag möta Jenny och Emilia, som skulle komma och fika. Även Maria och lilla, lilla Alice kom på lite fika. Och Ann-Helen till slut. Nu har alla gått hem, utom Ann-Helen. Och min son har kommit hem från skolan. Så det är full rulle i stort sett hela tiden. Sweet!

Förresten Ullis! I natt var vi fulla som faan! Och rökte som aldrig förr!! Hur gott var det inte då? Men jag är övertygad om att varken du eller jag kommer ta en cigarett i våra munnar igen. Tur man kan drömma om skiten iaf;)


Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Hej vän :-)
Vi fick vänta så länge på nytt inlägg att vi tog en lur... på 2½ timme!!! Känns som jag fått sova en vecka. Nu ska jag sminka över söndagens smink och dra på tupperwareparty.

2008-03-11 @ 17:01:02
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Ullis

Nej, aldrig mer nikotin... NEVER!!! Men det som sker i dina drömmar är säkert inte skadligt :) Men fulla kan vi väl bli nån gång framöver och återuppliva lite balkongfotografering ;) och snurrspyor efter en 75:a (var det mandarinsprit)?? Åsså om jag inte minns fel så drack vi lite hot shot i glöggmuggar va?

2008-03-11 @ 18:49:22
URL: http://ensammamamma.blogg.se
Postat av: Log

Jaaaaa, och så kan vi ha på oss min mandarinhudkräm, efter att vi duschat i mandarinduschkräm! Nej Ullis....INTE tillsammans!!

Längtar efter den dagen när bebis dricker annat än VATTEN ur nappflaskan :D Då blir det drag på berget!

2008-03-11 @ 19:00:48
URL: http://www.loglady.blogg.se
Postat av: Ullis

Men tror du inte hon klarar sig på vatten då? Hon har ju lite underhudsfett som hon kanske klarar sig på några timmar :)

2008-03-11 @ 19:11:25
URL: http://ensammamamma.blogg.se
Postat av: Log

Jo jag är bombsäker på att vatten räcker lääänge. Med de låren klarar hon sig säkert ett par veckor.

2008-03-11 @ 19:17:29
URL: http://www.loglady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0