Spökbowling och höga garderober

Glömde berätta en sak igår *skyller på åldern, eller att jag är två-barns mamma...välj själv*
Drömmarna är tillbaka. *brrrrrr*
Igår natt var jag på spökbowling, det har ni aldrig varit med om kan jag lova! Tror nästan att det är nåt jag måste ta patent på. Ni kanske fattar vad det går ut på...det var en bowlinghall, fast ett spökhus. Hur läskigt är inte det!!? En del banor bestod av fyra jätte käglor, andra av tomglas. men den bästa banan var inbyggd och det kom ett RIKTIGT spöke och kastade upp mig i taket och blåste på mig!!! Ja, ja det låter kanske inte så tufft med blåsningen och så, men det var bara jag som vågade mig på den banan.

Sen i drömmen efter, hade jag hamnat på en jättehög garderob.* Hmmm, visst var det en byrå sist?* Fattar inte vad detta betyder? Vad ska jag upp på alla möbler och göra? Nån som har nån teori? Har det nåt med piedestaler att göra? Eller känner jag mig liten?

Grattis till Anna och Henke, som fått en liten bebispojke.

Nej nu är det frukostdags!

Puss & hej kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Det betyder - sluta röka på innan sängdax!! Man har roligare om man holkar på morgonen...

2008-03-09 @ 11:26:56
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Tågmamman

Förresten frukostdags??!! kl 11? Var din bebis 8 dar eller år äldre? Vi är uppe och juckar på tuppen varje dag.

2008-03-09 @ 11:45:56
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: Ann-Helen

Ja du jag vet inte vilket som är värst egentligen åldern eller tappa minnet..Men jag tror det är en kombination med att ha två barn.. Man måste hålla reda på så mycket :)..Haha... Jag kommer ju inte ihåg något jag..Tur det finns påminnelsen på telefon :)

2008-03-09 @ 15:21:14
URL: http://sistaavenyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0