Våffeldagen...

...so what? Har kommit fram till att det är Jimmy som gör att jag får de där svackorna. Antingen är det så att jag blir helt tom och fantasilös när han är hemma. Eller så är det så att han är så rolig att umgås med, så att det helt enkelt inte kan jämföras med att blogga. Känslan av att ha ett riktigt liv utanför nätet. Hahaha.

Måste även tillägga att Jimmy inte alls är lat, som jag kanske råkat skriva förut. Nejdå, han har jobbat i köket så svetten runnit.  Neeee, jag skriver inte det under mordhot. Han är duktig. På riktigt.

Nu ska jag ge er nåt otrevligt att ha på näthinnan under resten av dagen, och förmodligen natten också:)

image39

Neeeee, det är INTE jag.

Kommentarer
Postat av: stanislav

Visst är det hon som brukar stå i tvättstugan va? bakom lakanet.. tänk på de när du rycker ner det :D

2008-03-25 @ 11:25:12
URL: http://stanislav.blogg.se
Postat av: Tågmamman

Trodde du fått in en spegel på bloggen men sen såg jag att mina horn inte var med så då fattade jag.

2008-03-25 @ 12:40:38
URL: http://mestommig.blogg.se
Postat av: log

Stanislav- jag tvättar hemma i fortsättningen :P Men DU däremot kan ju titta en extra gång när du går ner i källaren.

Tågmamman- precis vad jag också trodde, en spegel. Men sen såg jag att hon fan var så mycket piggare i ansiktet än vad jag är.

2008-03-25 @ 15:17:53
Postat av: Jenny

Hmm å varför va ja tvungen att kolla din blogg idarå??!
Har visst en sambo som jobbar så man får natta själv ikväll...
Men den bilden är kanske glömd tills dess *hoppas*

2008-03-25 @ 16:45:07
Postat av: Mz Blond

Jag trodde att du lagt ut ett kort på dig hehe... Hade nog varit värre om du haft en bild på sombien i I am legend... *ruskigt*

2008-03-25 @ 20:46:39
URL: http://thecookie332.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0