Ont i röven!!

Jaa, det får man när man har suttit på en köksstol i ca 13 timmar. Jag fyllde år igår, och hade "drop-in" från 12-13 tiden på dagen, tills de sista gästerna gick hem runt 2 (!!).

Tack för alla presenter och för ert trevliga sällskap!

Idag är det en ny dag, uppenbarligen. Vet inte om jag åt för mycket tårta, eller om det är kräksjukan (hohoho), men faan så illa jag mådde imorse runt 6-7 tiden!! Sov nog en liten stund på toagolvet...Men fyller man 30 så ska det väl kännas? ;)

Min älskade lilla Prinsessa är nyss hemkommen, sen klockan 3 i natt har hon kräkts 6 gånger :( Kan det vara HON som smittat mig??

(Hörde rykten om att det skulle drickas lite DRINKAR i slutet av januari också)

Ps. MAILA bilderna ni som knäppt kort! Jag råkade ju kasta sönder A-H:s kamera :((

Kommentarer
Postat av: Jenny

drinkar?????



min kamera är väl kvar hos dej eller??

2009-12-22 @ 21:49:09
URL: http://www.JennyG.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0