Snart så.

Snart så är det slut på ungdomsdagarna, snart är man tydligen "tant". jag ser verkligen fram emot att rynkorna ska komma, det är ju snyggt! Undra om det är för att jag ska bli tant som jag tycker det, är detta nån slags mognadsprocess? Vad tror ni, tanter? ;)

Har funderat lite över att fylla 30...det pratas ju om kriser hit och dit, kan man skylla ALLT på ålderskriser? I sånafall vill jag skylla lite saker på min 30års-kris.

Hur som helst. På lördag är det MIN dag, hela dagen t om! Ingen nykterhet accepteras, kan ni hålla det? Man fyller ju trots allt bara 30 en gång i livet!!

Kommentarer
Postat av: A-H

Jag kan lova att jag tänker inte vara nykter.:Dansa på bordet får jag det??.. Har ungarna lämnats bort och ledigt från jobb så skall det drickas sprit i mängder nu när du änteligen blir som mig ;).. TANT.. Välkommen älskade du.. :)

2009-12-13 @ 20:09:13
Postat av: Ullis

Nån sprit blir det inte för mig i alla fall. Har ju ingen privatchaffis jag...

2009-12-13 @ 20:32:34
URL: http://alias-ullis.blogspot.com
Postat av: Loggy svarar

A-H: Klart du får dansa på bordet!



Ullis: Äh, sluta o tråka dig nu! Finns sängplats här vettu!! Fyller bara 30 en gång som sagt :)

2009-12-13 @ 21:04:28
Postat av: Ullis

Nej, jag kan inte sova borta... Jag har ju barnen hemma :) Eller de hade nog tänkt Gratta dig också...

2009-12-13 @ 21:09:10
URL: http://alias-ullis.blogspot.com
Postat av: Loggy svarar

Öh...okej? Visst kan de komma på dagen, men jag trodde du hade tänkt fixa barnvakt...?

2009-12-13 @ 21:12:02
Postat av: A-H

Anki tack för att jag får dansa på bordet :)...

Ullis barnen kan följa med ett tag sen kan du skjutsa dem till mormor eller morbrorn eller något.. :).. Å komma tillbaka och dricka sprit... Å hem tar du dig säkert på något vis.. Annars har jag massa sängar också :)...

2009-12-13 @ 21:15:33
Postat av: Ullis

Nej, jag har inte fixat barnvakt... Hade ändå inte tänkt dricka då jag inte tar mig hem från Timrå på natten...

Trodde inte att det var nykterhetsförbud - hahah :)

2009-12-13 @ 21:20:42
URL: http://alias-ullis.blogspot.com
Postat av: Loggy svarar

Tack för att du anstränger dig iaf!! Skitsamma, inte oväntat hur som helst, tråkigt att allt ska vara så jävla besvärligt jämt. Men det är väl så när man är över 30, jag vet vad jag har att vänta mig då...har ju redan dålig syn, så...

2009-12-13 @ 21:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0