Speglar

Vilket konstigt ord. Säg det flera gånger så tror du att du pratar ryska eller nåt sånt.

Backspegel är inget fint ord, det påminner om alla misstag man gjort som man tyvärr inte kan ställa till rätta. Tidsmaskin däremot, är ett väldigt fint ord. Synd bara att det är svårare att få tag på en sån, än en backspegel. Har suttit och kollat på bloggen och blivit lite smått nostalgisk, saknar bebis-tiden :( Vill ha en bebis.

Fredag igen då. Gud så roligt. Eller inte. Nästa helg verkar det som att jag fyller år också, har jag tid med det? Och har NI tid med det? Jag kan tyvärr inte rå för att min mamma och pappa valde att skaffa barn 5 dagar innan julafton :(

Nej, dags att ladda kaffebryggaren. Igen.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Backspegel är inte alls ett positivt ord... Tidsmaskin? Till vilken tid skulle du då? Framåt? Bakåt? Jag skulle vilja sitta på en sjaskig saloon med massa snygga cowboysare... Kanske jag skulle vara gift med Luke Macahan, eller kanske med en Indian, jaaa Vargtass och jag - det vore grejjer det...

Du skulle väl bli piratfru du? På ett skepp med Mr Depp...



Nästa helg... Vad hade du tänkt dig? Nån speciell tid du vill ha besök? Alla har väl tid dagarna före julafton... Då ska ju allt redan vara klart - eller nåt =)

2009-12-11 @ 09:21:28
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: Loggy svarar

Om jag hade en tidsmaskin skulle jag åka BAKÅT! Och göra saker RÄTT! Allt har blivit så tokigt. Jag tror det är farligt att vara cowboy, däremot så har jag köpt ett par boots! Känns tryggare på nåt sätt.



Jag hade nog tänkt mig en spritfest, så efter klockan 13 ;)

2009-12-11 @ 09:46:08
Postat av: Anonym

Klart vi har tid med din födelsedag, du fyller ju bara "tant" en gång ;-)

Vi synes på lördag!



Kram M

2009-12-13 @ 19:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0