Fräsig titel...

...mindre fräsig film. Jag pratar om Twilight. Njaaaa. Nån slags populärvampyrtonårsfilm. Böckerna är säkert bra, det tvivlar jag inte på, kanske får ge dem en chans istället. Och visst, filmen var välgjord, men det känns som att det saknades en hel del i handling. Och sen var det för lite romantik (som alla vet så är ju huvudingrediensen romantik i vampyrfilmer), och alldeles för lite sammet och blod. Sen så tappade man liksom själva vampyrgrejen när de var vegetarianer(!!). Konservativ (och gammal) som jag tydligen är så tror jag att jag skippar tonårsvampyrerna i fortsättningen. Känns som nån slags Romeo och Julia-film, sen så mitt i filmskapandet kom producenterna på en idé- Men de kan ju vara vampyrer OCKSÅ!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Bra! Då ska jag inte se den filmen! :)

2009-03-15 @ 14:39:53
URL: http://chaarnet.blogg.se/
Postat av: Anna E

Älskar blodfilmer...har dock inte sett Twilight än...borde jag inte?

Ett tips annars om man gillar lite skruvat är "The devils rejects"

2009-03-16 @ 10:21:52
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0