Twilight del 3

Äh, jag bara skojar.

Från och med idag ska jag alltid hata hockeydomare.

Matchen vill jag inte ens prata om, men sällskapet! Wooow! Det bara ramlade in folk, borde egentligen ha tagit inträde. Först kom Marias man Bjarne, sen kom grannarna Ann och Hasse (vicevärden), sen ramlade Jimmys mamma in, och inför andra perioden kom hennes karl. Så nu måste vi köpe en ny soffa. Med trippeldivan.

Pluggandet då? Tenta på måndag och jag är rätt säker på det mesta. Har inte pluggat lika mycket inför den här tentan så jag förväntar mig inte så höga poäng heller. Godkänd räcker bra för min del.

Kommentarer
Postat av: A-H

Vilken tur att jag och stoffe inte hann upp då.. :).. Vi hade ju inte fått plats ;).. Nej du nu får vi ladda över sommaren och hoppas vi kan hitta bättre domare :).. Ang läsandet så kan du allt...

2009-03-16 @ 21:45:19
Postat av: Loggy

Finns det hjärterum så finns det stjärterum :)

2009-03-17 @ 08:43:19
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0