Trottast.com

Luften har gått ur mig, energin och orken är borta. Men jag bloggar! Det är ju det jag gör! Kanske inga litterära mästerverk, men ändå. Jag bloggar.

Jag skulle behöva en massa ny energi lagom tills imorgon 13.15. Då är det skola igen. Herregud, man kan ju tycka att det räcker att vara på skolan EN gång i månaden. Tyvärr så tror jag bara att energin går att finna på olagliga vägar. Och det är inte ett alternativ.

Gårdagen spenderades på Boda Borg med en medelålders tant (hahahaha) och tre 15-åringar. Kändes som att vi var där med våran mamma som tog hand om oss och gav oss fika :) Närå, riktigt så illa var det inte. Boda Borg börjar nästan bli som mitt andra hem nu, är där en gång i månaden ungefär. Undra om väggarna smittar? Nästa äventyr med ungdomarna blir laserhallen, men innan dess är det lite som ska "fixas".

Puss o kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Önskar att jag kunde ge dig lite energi - men min är som bortblåst också.. Dessutom känner jag ångest inför att jobba imorgon, och det kan aldrig vara bra :(



Vadå medelålders? Vadå mamma? Jag ÄR ju för tusan mamma till en av 15-åringarna, så det är väl klart att fikat måste med :) Men nästa gång är det väl du som fixar o grejjar va?? :)



Laserhallen kommer att bli skoj, men det blir väl om ett par månader, vi skulle ju kunna ta en bowlingturnering innan, eller?

2009-09-20 @ 18:52:38
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: Tågmamman

Ljug för dig själv och gör skolan till Boda Borg!



Dock kan du ju undvika att klättra på väggarna när du väl är där av respekt för dina kurskamrater...

2009-09-21 @ 07:49:02
URL: http://mestommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0