Uppdatering igen!!

Men NU är ni väl chockade? Egentligen har jag inget att skriva, men vem har det egentligen?

Jag lever ett lustiga-huset-liv, men jag har själv valt, så jag ska inte klaga :) Allting leder till nåt bättre.

Fröken Tågmamma pikar mig för mitt förra inlägg, för få ord tydligen. Hon fattar nog inte att denna blogg håller på att förvandlas till en bild-blogg. Helvete! Nu svalde jag kaffet fel också!! På riktigt.

Livet är sig inte likt ett dugg. Jag pluggar. Dockmamman ska snart fylla TVÅ(!!) år, hur gick det till? Sen så dog Michael Jackson också, va? Nånstans där i sommaren när allt var kaos hände det nåt. Jag önskar att jag kunde skriva allt här och berätta historien om sommaren. Känslor, ångesten, glädjen och allt annat. Men det går inte.

Alltså. Det var typ mitt liv det. Sen så vill jag bara tillägga att jag är väldigt ledsen över att jag inte tål hästar. Det verkar vara trevliga djur. Och de tycker om att bada i havet. Vem gör inte det liksom.

See ya soon! Puss i ljumsken!!

Kommentarer
Postat av: Tågmamman

Jag drar en lättnadens suck för inlägget ovan och en en förhoppningssuck om framtiden. Kram



Ps - är MJ död?

2009-09-18 @ 09:26:42
URL: http://mestommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0