En dag på stan

Imorse kom jag på den briljanta ideén att ta med kidsen in på stan och kika på drakbåtarna. Den större solstrålen hade inte alls nån lust, bara crossen som existerar i hans värld just nu.
Vi hade en mysig dag med mat, glass och karuseller. Och ryggont.

Lilla My och...Lilla My, på bussen. Såååå spännande att få åka buss!

Vi handlade mat på Mc Donalds och tog med till en park och myste!

MEEEEN! Kan de bli klara snart, så det blir MIN tur?!?!

Säl-åkning.

LYCKA!

...men varför går den så sakta? (Hon ville egentligen åka virvelvinden)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gossegos

Mysigt.. Jag måste försöka få ut lite bilder från resan..Men bara det att jag har ingen sladd till lillebrors kamera...



Vi måste hinna ses lite..



Arbetar hela må + tisd sedan inskolning onsdag - fredag Men onsdag är bara 9 - 10,30 så då kanske vi hinns med att ses

2010-08-14 @ 20:13:14
Postat av: Loggy svarar

Jaaa, jag går in flera gånger om dagen, men ingen uppdatering :(



Ja, absolut kan vi ses då! Lunis längtar efter honom, pratar ofta om honom :)

2010-08-14 @ 21:17:48
Postat av: Ullis

Men så mysigt att åka buss med Lilla My och Lilla My :D

Hon ser då för härlig ut, när hon står där med benen i kors :)

2010-08-15 @ 10:33:59
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0