En vecka kvar :(

Har sett att "folk" har skrivit på FB att deras semester snart är slut, osv. Själv har jag inte tänkt så mycket på det, är arbetslös och barnen har ju sommarlov. Ända tills i helgen, då slog det mig att jag också MÅSTE upp på morgonen. Hur ska det gå, undrar jag? Bara en ynka vecka kvar av sovmorgnar till klockan 10, morgonkaffe i sängen i lugn och ro medans Barnkanalen är på, utan stress och utan måsten. En vecka.

Vet inte riktigt hur jag ska utnyttja den här veckan för att få ut så mycket som möjligt av den. Borde jag vara vaken ännu längre på nätterna, eller borde jag försöka ställa om mig?

En sak är iaf säker...OM jag ska vakna nästa måndagmorgon, så kommer det behövas kyrkklocksringning i mina öron.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Det kommer säkert att gå hur bra som helst... Du behöver ju inte vara duschad och äten när du ska iväg iallafall :)

Kim går väl själv till skolan, och Luna kan du ju "leverera" i pyjamasen :D, så du kan gå hem och somna om igen Hahaha...

2010-08-16 @ 14:46:00
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: Jenny

joru..själv har man ju inte det problemet då man MÅSTE lägga sej senast 21,30 för att orka med lilleman som dels är vaken på nätterna och dels sällan sover längre än till 6 om vi har tur allstå..

Men visst hade jag förväntat mig att vara lite utvilad efter semestern...

2010-08-16 @ 14:59:00
Postat av: Loggy svarar

Jaaa, det LÄR ju bli ett par dagars sovning efter lämningen på dagis :/



Jadu, Jenny...L är också vaken på nätterna kan jag lova. Märklig tjej det där. Men jag har TUREN att hon iaf är väldigt trött på morgonen! :D

2010-08-16 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0