Ensamhet vs Tvåsamhet

Man klarar sig bäst själv. Så enkelt är det. Ledsen att göra alla er som lever med nån besvikna, men guuuud så skönt det är att vara ensam. Ja, så länge det är självvald ensamhet förstås. Jag har levt ensam förut, och det tar givetvis sin lilla tid att anpassa sig vid att man får göra allt själv. Men damn (!!) så jäkla bra jag mådde på den tiden. Fast har man hittat "rätt" så tvivlar jag inte på att sambolivet är minst lika bra, för jag har trots allt haft det bra i i förhållanden också.

Hur som helst, jag har mina barn- mitt allt. Och dem håller mig varma om nätterna och förser mig med all den nödvändiga kärleken och närheten jag behöver. Den andra biten av "närhet" klarar jag mig utan.

Nej, nu är det dags att ÄTA, guuud så hungrig jag är. Och DET är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0