Fredagen den 13:e

Och lika bra är väl det, för den senaste tiden har alla dagar varit lika oturssamma för mig! Ser med spänning fram emot vad som skulle kunna hända idag, jag har ju tvättstuga...kanske klämma fast mig i tvättmaskinen? Kanske sätter maten i halsen eftersom jag glömt hur man beter sig när man äter?

Natten...ojojoj. Drömmer bara en massa galenskaper. I natt drömde jag att mitt ex hade httat ett internetragg, på ST.nu!!! De hade båda kommenterat nån fotbollsartikel, och sen blivit "kära". Problemet är att jag visste att hon redan har en kille eftersom jag har henne på FB!

Sen har det varit lite panikdrömmar, som när jag var i Lindas(!?) stuga och badade och sen inte hittade igen varken bh:n eller tröjan! Vad kan denna dröm betyda? Maktlöshet? Att jag står naken inför...vem? Det var en massa mer tok också...

Nu ska jag dricka de heliga dropparna- morgonkaffe!

Puss i ljumsken så länge!

Ps. Vilka är alla ni som läser min blogg? ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

läser din blogg!!

2010-08-13 @ 13:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0