God damn!

Jag har så mycket som jag skulle vilja berätta för er, antagligen blir det lösenord igen, så jag kan ha mer "kontroll". Hur som...en stor jäkla sten har släppt, det slutliga stenraset skulle man kunna säga.

Jag känner mig glad och full av liv. Och det känns som att livet kanske inte blir så tokigt ändå, kanske flytta snart och dessutom möjligheter till jobb! Jag hoppas att det boendet blir mitt en dag ;)

Nej nu ska jag ut på en cykeltur och göra mig av med sånt jag inte behöver! Tar jag med kameran? Såklart!!

Puss!♥










Kommentarer
Postat av: Jenny

Men jösses... jag hade kunnat följa med att cykla... Lill H gillar det..



Jag blir ju nyfiken jag...

2010-08-13 @ 21:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0