Halv...

...dålig känner jag mig. Ont i huvudet, ont i halsen. Och trött, trött, trött. Märks att man är van att sova till 10 och sen bara dega runt utan att ha "måsten".

Har gjort mitt första Tradera-fynd idag! Ett Muminhus till Prinsessans 3års-dag :)) Men schhhh, det är ju som sagt hemligt ;) Roligt ställe det där. Mumindalen alltså. Eller Tradera. Välj själv.

Jag vill att saker ska rulla igång NU! Det är frustrerande att vara impulsiv. Jag vill boka saker, säga upp saker, flytta saker, köpa saker, skriva kontrakt på nya saker, och göra mig av med saker.

Sov sött!


Kommentarer
Postat av: J

Hösten kommer oftast me sjukdomar, tyvärr. Här är jag o gumman förkylda... Jag vaknade imorse me dunderont i halsen sen har vi nyst o snorat ikapp :-( Jag gruvar mej för v som kommer! Då lär jag få höra detta mammaskrik, de är inte kul. Man vet att de går över men de skär i hjärtat när man går. Krya påre! Vi hörs Kram

2010-08-24 @ 22:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0