Krösa-Majas-tand-inrättning

Det förra inlägget försvann *poffputsväckborta* Lika bra var väl det, kanske liiite osmakligt...

Nyss hemkommen från tandläkare Stefan. Han är verkligen en märklig man. Skulle hem och äta lax blev jag ofrivilligt informerad om. Han kan inte vara en dag över 25, helt slätrakad, lång, har ett par svartbågade brillor och pratar precis som Krösa-Maja. Livet är fullt av märkliga upplevelser.

En annan märklig upplevelse är att jag blir ensam i helgen, inga barn hemma :( Jag vet, jag vet...jag behöver det. Jag ska på Selånger och äta langos, köpa brända mandlar, Foppa-tofflor, jordnötshjärtan, renkorv, strumpor och annat tjafs. Det blir roligt. Helgen för även en annan rolighet med sig, men den avslöjar jag inte ;)

Nu ska det packas till den äldsta solstrålen, som åker på den sista semestern för det här sommarlovet- Härjedalen! Bäst han passar sig, för björnjakten börjar på lördag :/

Puss & kram, och glöm inte att ta tillvara på dem ni älskar ♥


Kommentarer
Postat av: Ullis

jag vill oxå till Selånger och shoppa loss och äta langos - (missade ju det på Gatufesten i år)... Vem ska du dit med då?

2010-08-19 @ 16:41:24
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: Loggy svarar

Dig? :D



Jag missade hela gatufesten jag skulle man kunna säga, men lika glad är jag för det ;)

2010-08-19 @ 16:57:09
Postat av: Ann-Helen

Har du varit till tandläkaren??? Vi var väl på gatufesten, en måndag :).. Selånger å glooo kan ju kanske vara skoj...

2010-08-19 @ 19:15:09
Postat av: Jenny

Ska också till markna´n



Vet inte vilken dag bara.. Har du skjuts eller vill du lifta med oss?

2010-08-19 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0