Man undrar ju...

...vart vissa talanger kommer ifrån när det gäller ens egna barn! Som jag skrev i ett tidigare inlägg, om att bara ärva "dåliga" gener...men jag får nog ta och ändra mig angående det. Min son vill bli kock!!!!!!!

Han är väldigt intresserad av att laga mat, duka fint, göra olika dipper osv. Min framtid är återigen räddad! Ni som känner mig, vet att matlagning är bland det tråkigaste jag vet. Gissa om jag är lycklig över detta?!?! Han är usel på att städa, så det är perfekt att kan kompenserar med att laga mat :)

Tror jag ska införskaffa en liten kock-utstyrsel till honom, med mössa och allt ;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Han har fler fina talanger, klart han skall få en sån utstyrsel!! Kram

2010-08-31 @ 08:23:32
Postat av: Ullis

Jaa, visst är det kul när de vill hjälpa till med såna saker, utan att man behöver be dem... Eddie tycker visserligen inte om att laga vardagsmat - men vem tusan gör det? Men när det ska fixas med godare mat, så finns han alltid med :) Samma sak med bakning, han älskar att baka - fast det gör väl ala barn ?!?...



Bara att uppmuntra honom, så ska du se att du får alla mål mat serverade framöver ;)

2010-08-31 @ 08:55:27
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0