Selånger- check!

Jahapp, då var det överstökat då. Fick tag på det jag skulle- Foppatofflor, brända mandlar och annat godis, både till mig och barnen. Och strumpor till sonen. Nu kan strumptrollen äta sig less om de vill, för jag har garderat mig!

Nu blir det kanske ett varmt bad med tända ljus, sen en kopp te till nån bra serie. Kan dock inte bestämma mig för om jag ska börja med CSI eller Criminal Minds. Eller varför inte lite Arkiv X från 90-talet?

...det nattliga sällskapet uteblev, undra om jag kommer överleva natten ensam. Är ju sååå mörkrädd :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men inte blev väl du ensam?

Någon hade lite för mycket abstinens tror jag. ;)

2010-08-21 @ 11:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0