Orbit

Slut på ledsamheten. Hur skulle det se ut om den obotliga optimisten gick omkring och var på ett ledsamt humör? Jag har mina barn, de förtjänar inte en ledsen mamma. Så jag passar i såna fall på att vara på det humöret när de sover.

Sommaren är slut. Det blåser höstvindar ute och jag njuter. Denna sommar har varit minst lika kaotisk som förra sommaren. Fast i år har det mest handlat om människor runt omkring mig, inte som förra sommaren då jag ställde till det alldeles själv. Jag ångrar djupt att jag gjorde det dumma jäkla valet som jag gjorde för över ett år sen. Jag borde ha lyssnat på allas varningar. Vet inte om det är "okej" att skylla på planeterna, men jag vill nog ändå få det till att det är solens, månens och den planetära omloppsbanans fel. Jag är skytt, och det verkar som att min tid att födas på året, kommer att ställa till det i hela mitt liv. Jag är impulsiv, äventyrslysten, frihetssträvande och allt annat som kan påverka ett förhållande negatvivt. Kanske en annan skytt är vad jag behöver? Eller blir det total krock i omloppsbanan då?

Är det bara jag som får mitt liv påverkat av de förbannade planeterna?? Räcker det inte med att man inte kan sova när det är fullmåne? Hur är det med er, påverkas ni?


Kommentarer
Postat av: Ullis

självklart påverkas jag av att vara oxe... Jag skulle behöve lite mer explosion och impulsivitet, men istället är jag lugn och sansad och exploderar först när någon retat mig tillräckligt länge.



Men det där med fullmåne - det har nog inget med stjärntecken att göra, så är det nog för de flesta skulle jag tro. Det handlar ju mer om vatten och magnetfält och såna kemiska kolijoxer... :)

2010-08-18 @ 14:42:43
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0