19 september

Idag är det dags för er att göra ert val, om ni inte redan gjort det! Jag röstade förrförra veckan, så jag kan ligga hemma på soffan och slöa idag om jag vill.

Söndag och kidsen kommer hem idag. Lycka! Huva vad man saknar de små liven när de inte är hemma och ställer till oreda. Och va kallt det blir, det märks att det är två virvelvindar mindre hemma.

Helgen har som de flesta andra helgerna varit lugn, finns tydligen inte så mycket att göra nuförtiden. Jag saknar tiden då man gjorde spontana saker, då man inte var tvungen att planera allt in i minsta detalj. Varför ska man behöva planera i dagar, ibland veckor, i förväg för att träffas och umgås? En kopp kaffe, spela lite kort eller spel...jag är ingen komplicerad människa, ganska enkel faktiskt. Och jag vill att saker ska vara enkla.

Veckan kommer antagligen att gå fort, har massor av saker att göra- föräldramöte, besöka en vän som jag inte träffar så ofta, tvättstuga (jippiiii!, eller?), inhandling av presenter till Prinsessan, hämta pass hos polisen...ja jag kommer knappt märka av att jag är arbetslös!



Kommentarer
Postat av: À-H

Jippie är det mig du skall hälsa på :)... Om jag vart lite piggare hade vi hitt på något spontant... Sorry jag var på sjukan så ni inte ens fick komma på kaffe;) Puss

2010-09-19 @ 16:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0