Gulliga tjejer

Min son kom hem från skolan igår och berättade att två av tjejerna i klassen gått runt och frågat alla i klassen hur mycket de tycker om min lilla Prinsessa på en skala från 1-10! Alla tyckte såklart 10 :) En av de här tjejerna skrev sen till mig på chatten på FB och frågade vad jag gjorde, jag svarade och frågade vad hon gjorde. Då skrev hon att hon satt och tänkte på L. Hur gulligt är det inte då?

Så idag följde tjejerna med hem från skolan och har precis gått hem! Det blev middag med storfamilj idag eftersom sonen även hade med en kille hem från klassen. Mysigt :)

Tjejerna hade gjort teckningar på skolan där det stod "L är bäst" och "I love L", de hade klippt och klistrat med hjärtan och prylar. Kul att hon har en liten fanclub fast hon är så liten :D

Kommentarer
Postat av: À-H

Hihi ja de var bra söta när de satt där i soffan :)

2010-09-16 @ 10:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0