Min son, min stolthet

Min förstfödde har verkligen imponerat på mig i veckan. Han började med att i onsdags vägra att ha på sig mysbyxor på skoljoggen, istället drog han på sig ett par tighta, håliga (tuffa!!), svarta jeans. Han hade sprungit TVÅ kilometer med dessa paltor på sig, titt som tätt fick han dra upp dem, eftersom han inte hade skärp på sig.
Han vann i klassen, mammahjärtat slog ett par extraslag när jag hörde det. Han är verkligen allt som jag aldrig var i skolan när det gäller idrott.

Sen så har han även impat genom att låta som en mycket ung, men dock erfaren politiker. Han har diskuterat alla riksdagspartier, samt vad de står för, vilka som är höger respektive vänster.

Det sista som han gjorde var att berätta vad han valt som Elevens Val, som de ska ha två heldagar till veckan- hemkunskap! Lill-vännen, mammas...

Kommentarer
Postat av: À-H

Fasthan gillar ju att laga mat mm så det var ju ett väldigt bra val!!! Jag tycker du skall vara stoltoch sträcka på dig!!! Kram

2010-09-19 @ 14:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0