Dag 1- Presentera mig själv.


Detta ämne är synnerligen subjektivt, så jag ber redan nu om ursäkt om jag trampar nån på tårna genom att ge MIN syn av vem jag är.

Jag är en ytterst sympatisk, snäll, förlåtande, förstående och trevlig kvinna. (Ja, vi tar det positiva först). Jag har många bra egenskaper, men jag tänker inte skryta så värst mycket mer om det.

Jag är även tjurig och kan tappa tålamodet väldigt fort. Men jag vill inte gå in så mycket på den dåliga biten heller. Ingen är perfekt, och jag är medveten om mina brister, det är det som räknas.

Jag är infödd Timråbo. Det suger. Jag har en önskan att en gång i livet flytta från denna håla, men det verkar sitta långt inne.

Jag är stolt mamma till två vackra, intelligenta och alldeles underbara ungar! De är mitt livsverk skulle man kunna säga. De är det absolut bästa jag gjort i hela mitt liv, och utan dem skulle jag garanterat varit död idag.

Mitt stora intresse i livet är att göra av med pengar. Och det är jag grym på! Jag har aldrig haft nåt intresse för idrott, däremot tycker jag att det är vansinnigt roligt med dans! Jag räknar inte dans som en idrott ifall ni undrar. Jag tycker också om att titta på film/serier. Helst ska det vara skräcktema, även fast jag på äldre dar håller på att balla ur angående det med :/

Jag har ingen humor. Jag skrattar inte åt sånt som vanliga människor tycker är roligt. Och nåt som verkligen får mig att skratta är nervositet. När jag blir nervös så skrattar jag hejdlöst. Även vid tillfällen då jag vet att det i princip är förbjudet att skratta. Då skrattar jag av bara den.

Jag tror at de flesta av er som läser denna blogg känner mig rätt bra, så jag slutar här.

Kommentarer
Postat av: Hanen

Trevligt att du börjat med listan, själv kom jag av mig.

Tycker du känner dig själv rätt bra faktiskt, du är en go tjej med glimten i ögat och du HAR humor...

Och tjurig kan du vara också ;)

Men du glömde skriva att du är vacker, fast det var ju min åsikt visserligen..;)

2011-01-14 @ 11:16:02
Postat av: A-H

Du har glömt att skriva att du är den bästa vän man kan ha.. Kram

2011-01-14 @ 11:26:42
Postat av: Loggy svarar

Okej. Jag är den vackraste bästa vännen man kan ha också ;)

2011-01-15 @ 10:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0