Dag 6- Min dag



Åh herregud. Idag har det varit en händelserik dag i mitt annars så lugna liv.

Började detta dygn med att ha en mångalen dotter snurrandes runt, runt i sängen. Jag ska låna bort henne de nätter det är fullmåne i fortsättningen. For real. Ni skulle inte tro att det är sant om ni såg henne under fullmånenätterna.

Lämnade barnet på dagis runt 9, och åkte efter det in till stan på ett väldigt givande och nyttigt möte med Henric. På vägen in till stan ringde de från jobbet och frågade om jag ville jobba idag, javisst!

Så efter mötet åkte jag in på jobbet och hämtade lite saker, nya skjortor bl a. I RÄTT storlek. 

Hem igen och skyndade mig att hämta Dockan på dagis så jag skulle hinna vara med henne lite innan jobbet. 

In på jobbet igen- ut på tåget- iväg till Stockholm! 

Jag har nu klarat av min jungfrufärd, och det gick väldigt mycket toppen!  

Nu ligger jag nerbäddad med flanellpyjamasen i hotellsängen och har just svullat Burger King.

Men jag längtar hem...


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Vad glad jag är för er skull!!! Roligt att du jobbar och det gick bra!! Kram..

2011-01-19 @ 22:07:04
Postat av: Ullis

Hon gör sig väl förtjänt av sitt namn - LUNA! ;)

2011-01-20 @ 08:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0