Pang i bygget!



Kom fram till att jag nog köper julklappar 2012. För om jag gör det, och jorden går under, spelar det liksom inte så stor roll ifall jag "slösat" pengar i onödan. Värre blir det om den INTE går under och jag inte köpt en enda julklapp. Panik!

Jag är effektiv idag, förresten. Lilla barnet är hos pappa ett par timmar, så vi andra städar järnet och kommer säkert gå in i väggen av dessa timmars hålligång.

Och vet ni vad jag ska göra ikväll när det lugnat ner sig och jag får krypa ner under täcket? Titta på Pang i Bygget. Hur roligt är inte det? Eller. Så blir det en hemsk skräckfilm som handlar om en (thailändsk?) fotograf som framkallar läskiga bilder. Men jag tror att jag ska lägga skräckfilmerna på hyllan ett tag om jag ska vara ärlig. John Cleese kan väl ändå inte orsaka mardrömmar?

Dagens låt: The Power of Love, Frankie goes to Hollywood.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0