Vilket spring ;)

Här var det full rulle ser jag på statistiken. Händer det nåt roligt här, eller vad? :)

I min värld händer det inget roligt alls faktiskt, så det skulle vara skoj om nån hade nåt roligt att berätta. Min värld är rätt svart just nu. Inga barn hemma och tristessen och saknaden efter både det ena och det andra är total. Jag saknar snus också. Igår var det tre veckor sen sist.

Eftersom jag har så otroligt pisstråkigt, så tänkte jag köra igång med Listan sen, den som jag dissat i bra många veckor nu. Som Ullis sa, det är ett bra sätt att hålla bloggen vid liv. Men vi får se.

Vilka är ni som läser här egentligen, förresten? Har det ändrats eller tillkommit några kanske? Var inte blyga :)


Här är familjen som inte kan se ut som folk på kort.







Kommentarer
Postat av: À-H

Jag springer som tusan... För jag har också skit tråkigt, fast jag har huset fullt med barn.. men du vet ju hur de kan vara;).. HJÄLP!!!!

2011-01-08 @ 20:10:29
Postat av: Ullis

Ja, men jag springer ju också in emellanåt...

2011-01-09 @ 10:20:45
Postat av: pinglan

jag är här ibland:)

2011-01-11 @ 09:37:57
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Jenny

surprise

hur fanken det nu stavas..

men jag är här emellanåt!!

2011-01-11 @ 22:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0