9 timmar, livet och döden


Allt känns så surrealistiskt just nu. Jag har blivit lurad på min egen framtid känns det som(fast det kanske i själva verket inte är så?). Det behövs inte mer än 9 timmar för att livet ska vändas upp-och-ner. Usch, jäkla In Sumerian Haze-deppmusik som lockar fram dessa tankar. Ska nog lyssna på Thai-musiken istället :)

Jag har tänkt mycket på döden den senaste tiden, när nån blir allvarligt sjuk så är det ganska ofrånkomligt. Denna människa kommer förhoppningsvis få den hjälp som är nödvändig nu när det inte finns nån återvändo. Och så har vi ju Habib då....han kommer antagligen inte leva så länge till :( Jag har lovat att han ska få somna in så fort jag ser att han inte mår bra och att han lider. Nu sover han bara hela dagarna och är inte alls den glada och busiga råtta som han vanligtvis är.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0