Dag 26- Mina rädslor


Allt som kan skada mina barn är mina rädslor.

Själv tycker jag att det finns vidriga saker, som t ex spindlar, mögel och björn-skogar. Men är det egentligen rädslor i jämförelse? Usch och fy, när man skaffar barn blir man bra sårbar.


Helg. Sonen har dragit på den årliga sportlovssemestern i farmor och farfars stuga i fjällen. Han åkte igår och kommer inte hem förrän nästa helg. Tråkigt.

Jag har ont, ont, ont i kroppen fortfarande. Antagligen behöver jag göra ett nytt besök på Reumatologen. Dumt av mig att säga nej när de erbjöd tid för återbesök för nåt år sen. Måtte det bli varmt ute snart så värken försvinner.

Barnledig fredag= vinpimplande med de bästa ♥

Egentligen barnledig helg, men eftersom jag jobbar tiiiidigt på måndagmorgon och därmed skulle bli utan Dockan i 4 nätter, så har jag förhandlat till mig henne imorgon natt :)

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Tjo :).. Tack för det goda rosa bubbelvinet :).. det där måste vi göra om snart.. var ju skoj ;)..

2011-03-06 @ 16:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0