Död åt CSN!


FAAN va less jag är nu! CSN verkar tro att jag är gjord av pengar?? Jag har alltså fyllt i min årsinkomst och då anser de att jag ska betala sjukt mycket mer än vad jag anser. De räknar på min sammanlagda årsinkomst, men det betyder ju för min del inte att jag har samma lön varje månad. Jag ska t ex jobba mer i sommar, men det är ju inga pengar som jag har NU! Jävla idiotbyråkrati!

Måste försöka hålla humöret uppe, och jag vet att det alltid löser sig på nåt sätt. I natt har inte bara en person jag tycker om varit inlagd på sjukhuset, utan tre! Inga allvarligare saker (får jag hoppas), men det är jobbigt ändå. Och så den där gnagande oron över att jag snart kommer behöva gå på en begravning :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0