Höjden av lathet!


F-n va trött jag är på morgonen. Dockan med för den delen, imorse väckte jag henne 9. Då ska vi vara på dagis egentligen :/

Kim är sjukt duktig på att kliva upp själv på morgonen, och allt går så mycket smidigare om han får klara sig själv. Hur som helst...imorse verkade han inte vakna av sin mobil, så vid 6.45 ringer mitt kontroll-larm. Klev jag upp och gick in till rummet bredvid och väckte honom? Neee, jag RINGDE och väckte honom! Men det slutar inte där mina vänner. När han klockan 7 drog på "Dinosaurietåg" (ingår i morgonritualen) så höll han på att väcka gubben längst upp i vindsvåningen med ljudet. Vad gjorde jag? Japp, skickade sms "SÄNK!"...Jag är antagligen världens morgontröttaste människa.

Men nu blir det en sväng ut i solskenet på en promenad! Kanske man får lite vitaminer som gör nytta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0