Intressekonflikt


Jag och Luna sitter och bygger pärlplattor, jag försöker få henne att gilla Thai-musiken (den jag och Matilda upptäckte i söndags, ni vet), men hon tjatar bara om Eric Saade. Hon sjunger dock med i thai-musiken. Kanske inte är thailändsk reggae ni förknippar mig med i första hand, va? ;)

Vi pratar även om killar. Hon ska nämligen gifta sig med en kille på dagis. Han är svart, ett år äldre (minst) och oerhört vacker. Inte bara på utsidan, han är nämligen så otroligt snäll med henne. Eller, ja med alla. De (Luna) ska ha tre barn, de ska heta Lilla, Julia och Nea. Hennes kille ska också ha ett barn, ett eget. En pojke såklart.
Jag ser fram emot att få mina fyra små mulatt-barnbarn, men Luna påstår att det är Mamma-Anki som ska byta blöja på dem när de bajsat. Sedär.

Nu är det snart dags att krypa ner i sängen och kika på Criminal Minds, kvällens höjdpunkt.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Haha.. Ja för jag fick ju inte byta blöjor på de där små sötnosarna..Tänk så vackra de skulle bli.

Iaf så vette tusan om jag gillar din nya musiksmak speciellt mycket..Men får väl ge det en chans som de andra skitet du lyssnar på ;)..Nu ses vi snart, rolig dag vi skall ha :)

2011-03-18 @ 09:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0