Surt


Jag ber om ursäkt. Men...

Ny dag och jag är, om möjligt, ännu mer förbannad på CSN. Felix Herngren borde ta och göra en reklamfilm åt dem också! Eller så borde de bli skickade på Service Academy- skolan i Stockholm och gå charmkurs och bli serviceminded! Jävla sura pisskärring som jag pratade med i telefon idag. Som sagt. Jag ber om ursäkt.

Nu ska jag slå mig in på nya banor för att tjäna snabba pengar. Antingen ska jag bli pokerproffs, eller så ska jag sälja använda underkläder. Inte på marknader och så, utan på internet. Nä, fyy, nu gick jag för långt, va? Men fattar ni att det faktiskt finns karlar som betalar för sånt? Galna värld. Som om att jag skulle vilja ha ett par använda kalsonger liksom...

Natten har förgyllts med både det ena och det andra, så jag är död(-are) idag. Håller inte balkongen på att blåsa bort, så är det barn som skramlar runt.

Nu ska jag fortsätta klura på pengaplaner, kanske ska jag starta ett inkassobolag?

Kommentarer
Postat av: A-H

Du har många bra ider :).. Men jag håller med csn är nog de dummaste som finns.. :(...

2011-03-24 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0