A som i...


APT. Har haft en rolig dag, men det visste jag ju redan eftersom jag har världens bästa kollegor. Det som var mindre roligt var att sitta i snökällaren en hel dag när solen håller på att skina ihjäl sig ute. Men, men...

Aveny. Ååååhhhh, va tråkigt det är att äta lunch där! Näe, inte alls faktiskt. Jag och...nä, jag nämner inga namn, vi höll iallafall på att sätta i oss hela noisetteflaskan på glassbuffén.

14.30 blev jag utsläppt ur källaren igen, cheferna på jobbet är snällare än gubben Fritzl. De är t om ganska fantastiska de med! Ja, allt är fantastiskt nu tydligen. Man kan nästan tro att jag ätit nån rolig svamp eller så. Men sanningen är den att jag känner mig väldigt glad just nu, mycket roligt på G :)

Idag glömde vi såklart kamerorna när vi var ute på cykeltur, måste tusan lägga de i skorna om jag ska komma ihåg :/ Gör ett nytt försök imorgon!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och som vanligt så är det här man får titta för att se hur du mår och vad som händer i livet..

Massor på G?

2011-05-11 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0