Nya tankebanor.


Jag är en sån mes.

Vanligtvis.

Men på senare tiden har jag tagit ut svängarna i klädaffärerna. Har köpt saker som jag absolut INTE kan tänka mig att ha på mig, men som är skitsnyggt på alla andra. Rent logiskt borde det väl se bra ut på mig också? Denna vecka har det därför inhandlats två (!!) jumpsuits. En kortbenad och en långbenad. (Så kan man inte skriva ju.) Dock safe:ade jag och köpte svart. För ni vet- svart är alltid svart! Jag vill inte förlora tryggheten och identiteten helt och hållet.

Så nu myser jag bara runt i den långbenade och tänker att den som lyckas få av mig den måste locka med nåt fantastiskt :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

JA!!.. Det är ju super bra :).Vi skapar en ny lag tycker jag.. Är du med?.. Du har tur du för alla kläder passar dig :).. Men jag hade ju tur som fick lite silikon idag iaf ;).ELLERHUR??..

Hoppas ni haft en trevlig kväll..Tack för idag!.. Kram

2011-05-26 @ 21:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0