Sätta sprätt!


Man borde väl egentlgen sätta sprätt på pengarna som finns på kontot innan det kommer in nya? Imorgon är det ju den 25:e och då fylls det ju på igen, vore kanske dumt att ha pengar kvar då?

Frågan är bara vad jag ska hitta på för roligt? Jag har en liten, liten tanke...kanske delar med mig av den sen ;)

Annars ska jag bara njuuuta av att vara ledig, nästa vecka börjar det riktiga allvaret. Ganska precis på onsdag klockan 5.18. Jag har inte jobbat en enda sommar sen Kim föddes, har värdesatt hans ledighet mer än pengar faktiskt. Men i år ser jag fram emot att jobba, jag har ju ett fantastiskt roligt jobb! Dessutom är han så stor nu att han inte behöver mig på samma sätt. Luna då? Hon kommer vara ledig mycket hon med, hennes pappa har ju semester, plus att jag har lite semester. Och så jobbar jag ju inte varje dag heller :)

Nej, nu bränns det i plånboken!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vissa ja... Själv får man vänta till fre innan man ser nå på kontot :-( Ååå vilka härliga sommrar du haft då! Förra året va jag ju led nästan hela sommarn då jag va arb.sökande som de så fint heter ;-) Men visst, jag njöt verkligen! Men då hade man ju en sambo som jobba HELA sommarn ist :-( I år blir det ett pusslande, men som sagt huvudsaken barnen får LÅNGledigt. Varför får man fler sem.dagar då man blir äldre?? Hmm funderar jag många ggr på. Kanske inte då jag själv är där hehe

Kul att höra att du trivs så på ditt jobb. Ha de! Kram J

2011-05-24 @ 18:53:45
Postat av: Loggy svarar

Ja, man klagar inte direkt över att vara ledig på sommaren. Men i sommar kommer jag ju vara ledig mycket ändå, och så har jag ju fina överliggningar i Sthlm :) Kanske man kan gå på Grönan och förlusta sig lite ;)



Kram!

2011-05-24 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0