Kanelbullens dag.


Jag tycker ändå inte om kanelbullar. Men vad jag däremot tycker om med den här dagen är att Luna var beräknad tills idag. Ja, inte idag, utan för fyra år sen. Såklart. Jag kommer ihåg alla känslor från den dagen, det var liksom då det gick upp för mig att det inte fanns nån återvändo. Att jag när som helst skulle bli tvåbarnsmamma. Tänk om jag vetat då, allt som jag vet idag :/

Hösten 2007 var underbar. Förutom foglossningen from hell då. Kunde inte gå vissa stunder. Men det var lika varmt som det är nu, och solen sken mest hela tiden. Härliga tider!

Nu ska jag gå och skura golv. Nej inte skura, jag ska SKRUBBA. Min lilla kanelbulle har minsann ritat på köksgolvet. Inga lysande utsikter inför den kommande flytten kan jag säga. Jag har redan försökt en gång, men jag tror jag måste ta till hårdare metoder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0