Full i skratt.


Ja, det blir jag när jag tänker på vissa människors dubbelmoral. Att göra en sak i det "förra livet", men sen bli så jäkla präktig att man inte ens kan inse att man inte är mer än människa. Alla gör fel. De flesta gör dumma jäkla misstag som är styrda av känslor. Man ska nog aldrig glömma vart man själv kommer ifrån och vad man har med sig i ryggsäcken. Givetvis ska man ta lärdom av det man gjort, men aldrig döma andra för nåt "fel" de gör, och på så vis höja sig själv till skyarna. Jag syftar egentligen inte på nåt speciellt, ifall ni undrar ;)

Morgonsvammel.

Annars tickar livet vidare. Köpte ett par skor igår, men inser nu att de kanske inte är så bra. Har bara provgått de inne, men vaknade med världens värk i benen imorse. Ja, jag inser att jag börjar bli gammal. Tiderna då snyggheten på skorna övervägde hur sköna de är, är förbi.

Idag tänder vi ett ljus för Mamma. 4 år sen begravningen.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Kramar i massor till dig min älskade vän. Var rädd om benen och dig!. Finns inte många vänner som dig!..Kram

2011-09-07 @ 09:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0