Happyhappyjoyjoy!


Idag är trots allt en bra dag! Det lönar sig att hålla sig väl med vaktmästare, för nu har han hittat nån som vill flytta in i min lägenhet, redan 1 november! Jag har pratat med den nya hyresvärden och hon skickar kontraktet till mig så jag kan skriva under, sen är det klart!

Eller. Vänta nu. Det är ju då det börjar. Packa, kasta, flytta, städa. Jag har sagt det förut, men jag säger det igen- detta blir den sista flytten! Inga mer ihopflyttningar och inga mer barn! (Om några år kommer jag titta tillbaka på detta och skratta antagligen).

Nu ska jag umgås med min externa familjemedlem som äter middag med oss idag, sen går vi på möte!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men vart går flyttlasset??

2011-09-21 @ 17:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0