Har idag:


- Googlat mig själv ett par gånger.
- Försökt sortera tankar (utan framgång).
- Slagit datorn i Lunas skalle (inte meningen såklart!!).
- Försökt sortera känslor (även där utan framgång).
- Fixat klappgröt utan mannagryn. Näe. Men imorgon.
- Pratat med vaktmästaren ett par gånger.
- Lyssnat på BORRANDET FRÅN HELVETET utanför balkongen.

Ja, det var den dagen det. Nu middagsfix och sen soffläge igen. Jag har ont i halsen *surpriiiiise*. Sen ska jag hoppas att det inte är både IDOL och True Talent ikväll. Och OM det är det, så ska jag hoppas att det inte är på samma tid. För då blir det en repris på gårdagens zappande som gjorde att jag fick träningsvärk i tummen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0