Nu är det nära!!


Jag älskar min Dotter så oerhört mycket. Men efter att ha varit med henne i stort sett dygnet runt i en vecka nu, känns det sköööönt att Jimmy och Emmelie kommer hem från Turkiet ikväll! Att dessutom slippa höra allt sägas på Karlsson-på-taket-språk ska bli en befrielse i sig. Denna flicka kan verkligen konsten att köra slut på en! Och hade det BARA varit det, så visst. Men hon har ju ett humör som är värre än 500 miljoner uppretade jordgetingar. Kan då aldrig komma ihåg att Kim var ens i närheten av att vara så här. Det tar på krafterna detta.

Snart blir det hemmagjord kebabtallrik och sen väntar vi på att klockan slår 20, för då börjar äntligen IDOL! Jag är en riktig IDOL-nörd jag :) Och snart kommer Kim hem från Stöde också :)) När katten är borta...ja, ikväll blir det en svullarkväll med chips, ostisar och cola. Måste ju ta igen både fredags- och lördagsmyset med honom ;)

Ha en bra söndagkväll, för det tänker jag ha!

Puss!

Kommentarer
Postat av: À-H

Det är du värd!!

2011-09-04 @ 19:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0