Om svek.


Alla har vi nån gång blivit svikna. I förhållanden, av vänner osv osv. När man blir sviken är det en stor bit av ens värld som krossas. Man känner sig själsligt våldtagen. När den man litade på mest i världen gjorde det som var det mest förbjudna just då. Resan tillbaka till helhet, att lita på människor igen tar lång tid, det vet jag av gammal otäck erfarenhet. Man fastnar i en massa grubblerier om saker man egentligen inte har en aning om. Vill man veta? Men en sak vet jag, och det är att tiden läker alla sår, men kvar finns ärren. Tur det finns bra smink som täcker :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Ja, men vissa saker försvinner aldrig, det är jag övertygad om. Men det bleknar, men ibland ploppar det upp i ens hjärta och hjärna.. Kram

2011-09-15 @ 22:55:22
Postat av: Loggy svarar

Ja, det är sant det! Men nu hade jag ju redan bestämt mig, så detta svek blev bara en knuff i rätt riktning. Ja du vet ju själv. Kram!

2011-09-16 @ 08:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0