Utebliven Törnrosasömn.


Idag är jag TRÖÖÖÖÖTT! Somnade kanske runt...5 (?) imorse. Nej jag var inte på fest, jag drack inte ens alkohol igår. Kvällen började hemma hos Leif och Ann-Helen i skogen med god middag. Ni är guld värda, det vet ni, va? Anledningen till att jag var vaken så länge? Nej, nej. Ni får inte veta ALLT. Men det är inte sååå spännande som det verkar ;)

Ikväll blir det hockey (!!) i skogen. Märklig mening det där. Och eventuellt lite alkohol. Jaaaa, jag har redan glömt hur jag mådde för två veckor sen ;) Men man behöver kanske inte svälja allt man ser som jag gjorde då ;) Var ju tvungen att dricka ikapp det jag missat sen i...ja innan sommaren nån gång.

Ha en bra lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0