En orange lapp för att påminna.

 
Oj, nu var det lite längesen sist, va? Tänkte dela med mig av nåt roligt!
 
Min son är ju en favorit bland flickorna- de gråter över honom och en tjej har t om hotat med självmord för att han inte var kär i henne. Han verkar dock ha lagt kärleken på hyllan ett tag. Bra idé om ni frågar mig. Om han har ett förhållande ska alla bara förstöra för honom och snacka skit och hitta på lögner osv. Tjejer såklart.
 
Iallafall. Idag hade det hänt nåt roligt på skolan. Tjejerna i klassen bråkar om honom, och till slut pratade han med sin lärare. Hon kom på den briljanta idén att de fem tjejerna som tjafsade skulle få skriva ett meddelande på orange papper och sätta fast på bänken så att de skulle bli påmind. På lapparna stod det:
 
Kim vill inte vara ihop med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0